Osobní styl a image

By | 20. 6. 2015

Cílem kursu je najít si svůj osobitý styl a dát ho do souladu s tím, jak působíte na lidi. Obecně vzato, svůj obraz tvořit nemusíte, už vysíláte. On line. Je jen otázkou, jestli je ten „program“ v souladu s tím, co chcete.

Styl je vědomý způsob, jak svou programovou skladbu řídit. Jednotlivosti tvoří celek, a ten ostatní vnímají jako obraz. V kursu si rozeberete sebe na kousky – talenty, hodnoty, vlastní jedinečnost, chování, cit pro oblečení, schopnost se prosadit a pak už bude na vás, jaký obrázek se rozhodnete sestavit.

Budovat image je jako stavět dům. Nejdůležitější je pozemek, to jsou vaše talenty, pak základy, to jsou vaše hodnoty. Dům může být srub, vila, domek nebo palác. Pokud se rozhodnete stavět dům, většinou máte představu toho, co stavíte. Kurs usiluje o totéž. Je takovým průvodcem stavebníka vlastního stylu a image.

V závěru si provedete audit aktivit, jak se staráte o své šance na trhu práce. A odnesete návrhy, co zlepšit a co dělat jinak.

Program:

  • Význam osobního stylu – chování, vzhled, pověst, komunikace
  • Image jako výsledek identity a vzhledu
  • Osobní styl a image – dříve a nyní
  • Image a osobní značka
  • Vlastní jedinečnost jako kombinace talentů
  • Cit pro vhodné oblečení je jako umět cizí jazyk
  • Tucet příkladů správného oblečení, přes které vlak nejede
  • Jak pracovat na tom, abyste měli co nabídnout!
  • Networking? Nezáleží na tom, kolik znáte lidí, ale kolik lidí zná vás!
  • Překážky úspěšně nastartované kariéry

Individuální výstupy, které si odnese každý účastník kursu a může na nich stavět svůj „projekt“.

  • Jaký je můj přirozený způsob chování.
  • Jaké jsou mé talenty.
  • Jaké jsou mé hodnoty.
  • V čem spočívá má jedinečnost.
  • Jaký mám cit pro oblékání.
  • Jak se dokážu prosadit v zaměstnání.
  • Jak se umím prosadit na trhu práce.

Brand_1Použitá literatura:

Landau E., Odvaha k nadání, 2007, Nakladatelství Akropolis

Wolinsky S., Kvantové vědomí – praktická příručka kvantové psychologie, 2007, PAPRSKY

Saunders B., Rae C. A., Jak blufovat v Public Relations, 1995, Talpress

Toscani O., Reklama je navoněná zdechlina, 1995, Nakladatelství Slovart

Beckwith H., Selling The Invisible, 1999, Orion Business Books

L’Etangová J., Public Relations. Concepts, Practice and Critique. 2007, AGE Publications of London

Heath CH, D.; Jak zaujmout hned napoprvé, 2009, Euromedia Group, k.s.

Carnegie D., Jak působit na druhé při obchodním jednání, 1990, Dale Carnegie Associates, Inc.

Carnegie D., Jak získávat přátele a působit na lidi; 1991, BRADLO

Tracy B., Jak mnohem lépe prodávat 2014, BizBooks

Purkiss J., Royston-Lee D., Vytvořte si vlastní značku, 2014, Synergie Publishing SE

Brand W., Business Storytelling, 2014, John Wiley Sons, Inc.

Gallo C., Tajemství skvělých prezentací Steva Jobse, 2012, Grada Publishing

Shea M., Influence – How to make system work for you, 1989, Century Hutchinson

Spillaneová M., Image úspěšného muže, 1997, Ikar

Ries A., Trout J., Positioning – The battle for your mind, 1982, Warner Books Edition

Fox J.J., How to become a Rainmaker, 2000, J.J. Fox

Buckingham I.P., Brand Engagement, 2008, Palgrave MacMillan

 

 

 

 

 

The following two tabs change content below.
Původním povoláním jsem hudebník. Vystudoval jsem hru na klasickou kytaru na konzervatoři, absolvoval jsem dva roky na filosofické fakultě a bakaláře jsem dokončil na Universitě Jana Amose Komenského. Celý život pracuju v médiích, ve vzdělávání, v managementu a v oblasti bezpečnosti. Napsal jsme dvě knihy. Kromě působení ve veřejném životě jsem se v roce 2020 vrátil k muzice.