Seminář: Jak může bojovat marketing proti dezinformacím.“

By | 1. 3. 2017

29. března 2017, středa
8:30 – 10:00
 

Ranní káva v Ipsosu:
Kdo vlastně vytváří poptávku?

Zákazník, technologický rozvoj, marketing nebo marketingový kouzelník? 

Jak může bojovat marketing proti dezinformacím, budeme mluvit i o manipulaci veřejného prostoru a co se s tím dá dělat. Jaký vliv to všechno má na náš business.
Dezinformační weby, trolling a hating na sociálních sítích, softpower, storytelling – suroviny mediální kuchyně – je to pořád ještě vůbec „k jídlu“?

Hostem bude Vadim Petrov – bývalý tiskový mluvčí, bývalý důstojník tajné jednotky „White House“, generální manažer japonské automobilky, šéf komunikace mediálního domu, kouč a konzultant – to vše v jedné osobě.
A od roku 2016 i autor románu: „Muž, který nevrhá stín.“

http://www.ipsos.cz/konference-jaro-2017/

The following two tabs change content below.
Původním povoláním jsem hudebník. Vystudoval jsem hru na klasickou kytaru na konzervatoři, absolvoval jsem dva roky na filosofické fakultě a bakaláře jsem dokončil na Universitě Jana Amose Komenského. Celý život pracuju v médiích, ve vzdělávání, v managementu a v oblasti bezpečnosti. Napsal jsme dvě knihy. Kromě působení ve veřejném životě jsem se v roce 2020 vrátil k muzice.