Seminář: Komunikace s médii – seminář pro radnice

By | 12. 1. 2016

Komunikace s médii – jednodenní seminář

Čas: 9.00 -17.00 hod.

Obsah Téma Výsledek
1 Komunikační potřeby radnice Média Komunikační audit, definice cílových skupin, definice očekávání
Občani
Koalice, opozice, státní správa
2 Komunikační nástroje Média, interní a externí Znalost kdy a jak tyto nástroje používat, revize dosavadních aktivit
Reklama, inzerce, události
Public Relations
On line nástroje (web, FB, apod.)
3 Předpoklady úspěšné komunikace Kdy se z běžné události stává mediální zpráva Osvojení si základního know-how mediálních vztahů
Co chtějí novináři
Tiskové zprávy vs. SPAM
Pravidla fungujících vztahů s novináři
Co chtějí lidé – informaci nebo zábavu
Krizová komunikace

– 10 technik, jak se bránit nepříjemným otázkám

– způsob, jak předcházet krizi v komunikaci

4 Nácvik vystupování před kamerou Tisková konference Osvojení si základních pravidel vedení rozhovoru v různých formátech
Otázky Václava Moravce
Kotel
20‘ Radiožurnálu
Rozhovor po telefonu
5 Jak postavit roční plán komunikace Co, kdo, kdy, kde, proč a jak Znalost tvorby Komunikační strategie s důrazem na efektivitu a synergii

 

Zařízení na místě: Flipchart, dataprojektor, notebook, pár chytrých telefonů, na které se dá natáčet, popřípadě kabely k jejich napojení na notebook

The following two tabs change content below.
Původním povoláním jsem hudebník. Vystudoval jsem hru na klasickou kytaru na konzervatoři, absolvoval jsem dva roky na filosofické fakultě a bakaláře jsem dokončil na Universitě Jana Amose Komenského. Celý život pracuju v médiích, ve vzdělávání, v managementu a v oblasti bezpečnosti. Napsal jsme dvě knihy. V roce 2019 jsem byl parlamentem zvolen členem Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.