Efektivní komunikace a příprava na TV vystoupení. Půldenní workshop.

By | 23. 5. 2015

13.00- 17.00 hod.

Co Jak Čas Hod. Poznámka
Srozumitelnost Otázky1.       Srozumitelnost2.       Osobitost

3.       Jsem zábavný

4.       Schopnost naslouchat

5.       Schopnost se ptát

6.       Umím najít společnou řeč

7.       Mám rozhovor pod kontrolou

8.       Umím se bránit

9.       Umím se prosadit

Co je cílem školení?Co by mělo být výsledkem tréninku?Jak poznáme, že jsme výsledku dosáhli?Jaké vlastnosti musíme projevit, abychom vedli úspěšný rozhovor.

 

Dneska se budeme zabývat:

1.      Srozumitelnost

2.      Osobitost

 

30‘ 13.00 Flipchart
Srozumitelnost Vysvětlit, že slovo nenese jen obsah, ale i emoci. Vysvětlete téma max. jasně, a pak argumentujte v souladu s protějškemREC – Ošidná témata:1)      Vyberte si a na kameru vysvětlete téma, max. 1‘

2)      Druhý s tím souhlasí/nesouhlasí

3)      Mluvte v intencích toho, co si druhý myslí, max.  2‘

 

Cvičení se natáčí, pak účastníci hodnotí, jestli téma bylo vysvětleno srozumitelně a osobitě.

45‘ 13.30 Flipchart
REC Natáčení a vyhodnocení, jak hodnotíme své výkony z hlediskaUvedených kritérií. Cvičení:  Ošidná témata
Break Krátká přestávka Podle času, popřípadě následující cvičení lze udělat ještě v jednom tahu. 15‘ 14.15
Infotainment Osobitost Rozbor TN TV NOVA.Kolik a jakých faktorů Inftainmentu jste zaznamenali?Jaké typy zpráv jste zaznamenali? 30‘ 14.30
Po krátké pauze následuje realizace připraveného scénáře na reálná témata v simulovaném televizním studiu.

The following two tabs change content below.
Původním povoláním jsem hudebník. Vystudoval jsem hru na klasickou kytaru na konzervatoři, absolvoval jsem dva roky na filosofické fakultě a bakaláře jsem dokončil na Universitě Jana Amose Komenského. Celý život pracuju v médiích, ve vzdělávání, v managementu a v oblasti bezpečnosti. Napsal jsme dvě knihy. Kromě působení ve veřejném životě jsem se v roce 2020 vrátil k muzice.